24/8 -09.

Yes, idag drog allvaret igång. 
Hade våra första lektioner (nästan) men första dagen med endast lektioner i alla fall! Det var faktiskt helt okej förutom att våran So-lärare nästan får mig att somna på lektionerna. Han har en såndär typisk berättarröst som bara inte går att ta till sig. Aja, dagen var riktigt skön ändå :) 

Vi slutade tjugofem över tre så vi missade halvfyratåget. Men det gjorde inte så mycket. Vi gick först en sväng till Myrornas sedan ner till McDonken där vi åt lite tillsammans med Alicia och Amanda. Sen tog vi halvfetåget hem istället. Hemma gjorde jag inte något alls. Åt hembakad pizza. Var hur sugen som helst på det. Men mor hade tagit fel på ketchup och chilisås go som hon är. Så det var knappt ätbart, sorgligt :( Efter maten var jag hurtig och sprang en runda vilket jag inte har gjort på evigheter. Det märktes kan man säga. Men gud så skönt det var! Juste jag har äntligen fått låna Monas symaskin så nu blir jag sömmerska. Haha, börjar med att sy upp några jeans imorgon. Får se hur det går... Kan säga att jag inte har några stora förväntningar. Men man kan ju alltid hoppas.

Puss, nu borde jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0