27/8 -09.

Skön, ganska slapp dag i skolan. Sen tog jag sällskap med Angelica på tåget hem. Var sjukt trött och somnade, dreglade nog en aning as well :$ haha. När jag var hemma gick jag och köpte en ny plånbok eftersom jag blev av med min i fredags. Mitt nya bankomatkort kom idag med (L) götttttttttttt! 

Var hemma och slappade resten av dagen. Tänkte springa en sväng, men orkade inte.. 
Så jag gick och mötte Dza och Alexandra istället. Vi träffade Rikardo, John, Pierre och Calle bland annat. Hängde med dom en stund. Sen skulle jag och Dza följa Alex. På vägen hittade vi en stackars vilsen liten igelkott.  Vi kände sånt medlidande så vi gjorde det bekvämt för honom och la honom i Dza's cykelkorg. Sen tog vi omsorgsfullt med honom till skogen och gav honom livet tillbaka. Hoppas inte du blir påkörd eller är med om några andra hemskheter nu Movert! Efter att ha sagt farväl till Alex och Movert började jag och Dza vandra hemåt. Men innan vi skildes åt vart det långa kontinuerliga samtal. Var inte hemma förens klockan halv elva någon gång. 

Nu borde jag besöka min säng. Den har skrikit på mig ett tag nu, och mina ögonlock tycks inte vilja lyda mig. Så det är nog bäst jag gör som den säger. 
Pusshai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0