2/8 -09 Boom Shak-A-Tak.

Mötte mina brudz på torget. Vi gick till ICA och köpte naturgodis. Sen satte vi oss i Gapet och hade lite Catch up talk! Sen gick vi hem en snabbis och åt innan vi gick vidare till trollsjön där vi träffade kusliga fåglar och näckade. Sedan vandrade vi hem till Dzejna. Där tittade vi på bilder från Bosninen och provade på lite bosnisk godis och saft (L)(L)(L) Mäkta gott! Vid halv nio någon gång åkte jag hem. Dels för att äta, dels för att jag har urinvägsinfektion vilket tar kol på mig! Fyfan vad hemsk det är. Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar gamla bilder medans jag snart slukas av all nostalgi.

Saknar varje minut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0