28/8 -09 Excalibur.

Först en slapp skoldag med endast två lektioner. Sen begav sig hela klassen till Ming palace där vi åt oss feta. Trevligt! Efter det tog vi halvetttåg1 hem till Tranås där jag fick skynda till frisören där jag klippte av mitt hår. Skönt som satan, men vart kanske aningen för kort. Aja det är bara att leva med det. 

Kvart i sex tog vi tåget upp till Linköping där vi skulle bli nollade igen. Vi gick till bersan en sväng där de skulle straffa oss och leka lekar med oss. Men det vart inte så mycket med det. Polisen kom om jagade oss. Så alla splittrades. Ganska sorgligt, men vi gick till Engelska-skolan och underhöll oss med Sanning och Konserkvens. Haha sen gick vi ner till McDonalds där Jag, Alexandra och Dzejna lämnade linköpingsfolket för att parta i Tranås. 

Först gick vi lite på stan och träffade folk. Sen vandrade vi hem till Theo och Darshi där det var reeeeejjjjjvv. Wuhu!
Gud så underbart. Ganska sjukt, men tranåsfesterna (Dvs de äkta) slår lätt lkpg än så länge, och om jag ska va ärlig så tror jag att de fortsätter göra det. 

Puss på Tranås ibland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0