30/7 -09 Knog1.

Idag åkte jag med Jocke ut till honoms stuga där jag knogade tillsammans med Martin hela förmiddagen. Jag fick måla ett par blaffiga järnsaker, och blev helt yr i huvudet av all lacknafta och färg. Men, men det gick ändå. Skulle egentligen stanna och grilla innan jag åkte hem. Men det hann jag inte. När jag hade kommit hem och duschat kom Maja, Tove och Alexandra förbi. Vi satt och pratade en stund sedan gick vi till Hemköp och köpte Frödinge kladdkaka. Efter det cyklade jag, Tove och Alexandra upp till hätte där vi satt och spelade in massor med videos, pratade och mös med ljus och rökelser. Sen åkte vi hem till mig. Jag och Alexandra hittade massor med gamla videos som vi hade kul åt. Gjorde även en video som ni kan få ta del av. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0