30/8 -09. +++++

Vaknade upp från mysigaste kväll/natt/morgon på länge runt tolv någon gång. Gick förbi Darshis mormor, Sen vandrade vi in till stan där Theo och Darshi kirrade mat. Jag gick hem, duschade och åt. Sen cyklade jag tillbaks och hjälpte dem med flytten. Efter ett tag kom även Alexandra och Dzejna dit. Vi diskade, packade kartonger, rensade och planterade kaktusar. Sen skulle vi hem och äta. Men när jag väl var hemma kom jag på att jag hade Darshis tröja. Så runt halv åtta åkte jag och Dza upp och hjälpte till lite med det sista och lämnade tröjan innan vi cyklade hemåt igen. 

Nu blir det toabesök, sen en varm säng som väntar. 
Gud så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0