31/8 -09 Speechles.

Sovmorgon, sen började dagen med svenska.
Svenskalektionerna är riktigt roliga änsålänge. Håller på med personpresentationer just nu. Idag satt vi och skrattade så högt att läraren i närmaste klassrum fick kom ut och säga till oss. Haha tror det var när Clara och Amanda skulle dra sin version om hur de skulle använda sina superkrafter. Mäkta kul! Sen flöt dagen på. 

Efter skolan inhandlade jag ett par jeans, en tröja och ett par öronhängen. mummma!
Sen sprang Alexandra och Dzejna ifrån mig. Orkade inte springa efter och missa tåget, så jag tog tåget innan dom. 



Idag åker Tranås underbaraste ifrån stan. 
Vissa har la sin egen åsikt om det, själv håller jag på att gräva ner mig själv.


Du måste ha släck min låga, för jag har inget hopp kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0