14/8 -09 Tonto Irire.

Gick upp tidigt och hängde med mamma till Jönköping där hon hade lite jobb att göra. Själv låg jag och sov i bilen hela förmiddagen. När mor var färdig gick vi ut på piren och åt underbart god mat innan vi tog bilen till Linköping där jag besökte Infokomp och träffade min blivande Mentor. Trevligt! När jag kom hem hörde jag av Theo sen gick jag och mötte Dza och Alexandra på stan. Vi gick ner och satte oss i gapet en stund, men Dza och alexandra stack efter ett tag. Men det gjorde inte så mycket, Theo, Darshi och Andy kom dit. Satt och chillade på bryggan ett tag. Sen var det helt plötsligt fullt med folk. Efter ett tag gick vi vidare till Talperna där det ganska mycket enligt mig sög. Så efter ett tag gick jag in till stan med Theo, Maja och Darshi. Gick till Citygrillen och åt lite. Sen kommer jag inte uihåg ett smack. Vet inte ens om det jag berättat var i den ordningen. Men ganska fin kväll trots allt :'D


Love you Grlzzzzzzzzzzzzzzzz  XDXD:P:P:P:P 


Min näsa och mun var lite för fin för att visas på bild... <3


Andywandycandyman and Diddelidarshan!


Theoduuur!



Lägger kanske in några fler på bdb sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0