20/2 -09

På engelskan idag hade vi typ ngt extra segt muntligt np-prov ( elr övning till np )
Skulle typ berätta om myter? haha aja, efter det vare iaf dans med niorna (Y) 
Det var ganska hemskt, men lite kul vare väl trots allt.

Efter dansen skulle vi titta på Hamlet, men jag gick och satte mig vid en dator och skrev ett vackert brev till Heimans(stavning?) som jag ska söka sommarjobb hos.

Efter skolan skjutsa jag hem novakponken och
cyklade vidare till bibloteket där jag hämtade den efterlängtade boken.
Och nu sitter jag här och väntar på dzejna som förhoppningsvis kommer snart!
Vi drar troligtvis vidare till Simone och tillbringar kvällen där med massa trevligt folk :'>

Pus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0