24/2 - 09 GE MIG PATTINSON!


Nu har jag läst ut min efterlängtade bok. Den var typ kerlek (LLLLLLL)
Läste ut den på två dar, så nu måste jag vänta ända tills nästa kommer ut...

Vaknade av att brormin kom in i rummet och väckte mig.
Jag hade lite feber, men han tvingade mig i alla fall att sminka honom och
sätta på honom mina kläder eftersom det är maskerad idag.

Efter att ha kletat på han massa smink och klätt på honom gick jag och la mig igen. och sov fram tills nu.
Sov ända fram tills nu och ska la ta en dusch & kolla tempen snart.
Sen blir det att plugga till so-prov1 som jag missa idag.
Får nog göra det på torsdag istället.

PUSS, nu ska jag gå och läsa om hitler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0