25/2 -09

Usch nu sitter jag här igen och försöker plugga. Går inge vidare om jag ska erkänna.

Dagen börjar sämst med att Martin berättade att han förstört min cykel?
Jag vart helt enkelt tvungen att gå till skolan.Tack bror!
Fyfan va jag ville ta hanns liv där ett tag.

Skoldagen var seg som vanligt,
Men vattenkrig i aulan och håltimme istället för spanska hade vi iaf!
Undra vem som fick mest vatten på sig? kan det va sarah? jorå alltid äre jag. 

Efter skolan gick jag och dzejna och letade efter present till alexandra.
Det var inte det lättaste, men vi hittade iaf en sak hon skulle uppskatta *dza fattar* haha 
Efteråt var jag en tjockis och köpte godis... ångest! Så nu har jag kommit på att
jag, från och med idag, ska försöka sluta äta godis och massa onyttigt.
Får se hur det går. 

Jag har sjukt mycket saker jag borde ta tag i.
jag borde laga min cykel.
jag borde städa mitt rum.
jag borde ringa och fråga pappa om min kamera inte är lagad snart?
jag borde skriva färdigt mina bokrecensioner.
jag borde ta tag i mitt försök att hitta ett sommarjobb.
och jag borde låta min bror få datorn så att han kan göra sina läxor.

poss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag tycker vi borde köpa dendära presenten ;) Hon lär ju uppskatta den :D <3333

2009-02-25 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0