27/2 -09

Skoldagen börjar med någon teater på holavdeden.
Den var la ganska cute. Men inte det bästa jag sett.

När vi kom tillbaka till skolan var det so-prof! för mig iaf..
Jag hann dock inte färdigt så jag måste fortsätta på måndag.
Efter det hade vi prov igen... (kewl) matte, b-delen.

Efter skolan kom dza och ballekorv till mig.
Vi satte på oss de obekvämaste skorna vi kunde hitta och begav oss till Aneby.
Vårt första stopp blev @ anebygrillen där dom har gudomlig kycklingsallad (LLLLL)
Vi blev kvar där ett tag men sen gick vi vidare till Furulidskolan där man anordnade rockkarusellen. 
Vi tittade på massa random band och dog lite när vi tittade på solitude.  
Ohmy! dom var både sjukt bra och sinnessjukt snygga.

Eftersom vi visste att vi antagligen aldrig kommer
få se dom igen tog vi tillfället i akt och skämde ut oss lite.

Jesper gick in och hämtade dom backstage och så bad vi dom att posa för oss.
Men självklart fungerade inte kameran! haha men vi fick låna lilldaggens. (TACK)
Förhoppningsvis kommer det bilder snart...

Efter att dom posat följde vi dem till deras bil och vi konverserade så gått det gick.
Sedan sa vi farväl och bestämde oss för att gå ner till ica och köpa godis.
Det stängde inom kort så vi lånade en cykel ( utan att fråga dock )
så när vi kom tillbaka var vi inte överdrivet populära... haha sjukt kul!
Det var i alla fall dags för våra homies Full effect att uppträda. duktigt pojkar (Y) 

Vi träffade Agust med. Han och hanns vänner gjorde oss sällskap på vägen,
då vi roade oss med att kasta runt på en hjälm.

Sedan gick bilen med dzejnas föräldrar hem till tranås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0