NUDU!

Nu bah har jag skaffat blogg.
yes! tro det eller ej, det är sant.

Jag har ingen aning vad jag ska fylla ut den med,
men jag gör väl ett försök och gör som allt annat folk och berättar om dag1.
Eftersom vi har så kallad vänskapsvecka hade vi samarbetsövningar? inte så kul kanskeheh.
Efter det fick vi i alla fall titta på Titanic i aulan då alla blev emo och började gråta. mm

Efter skolat skulle jag hänga med susspuss och jobba och äta choklad,
men vi hade tidig träning idag så det vart inget med det. buhu GE MIG CHOKLAD DACK!

Träningen var faktiskt förvånansvärt rolig. Vi fick spela match mot 94:orna. 
Det vart 0-0 vilket var aningen pinsamt om jag ska vara ärlig. 
Fick  även reda på att dom ska spela in mig som topp med så får se hur det går....

När jag kom hem från träningen öppna jag ett brev från bibloteket?
haha, det stog att bok1 ( ljudet av ditt hjärta ) hade kommit. jag blev happiiiii! 
Så i helgen blir jag geek1 :$
Pous.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0