13/7 -09

MÖH!
Samtidigt som att sova och inte göra någon nytta alls är det bästa som finns, ger det ganska mycket ångets. Idag har jag som vanligt inte gjort ett skit. Spelat gitarr och dreglat efter kläder och skor som jag inte har råd med vilket ger mig ännu mer ångest.... argh!


Dessa skor får gärna bli min födelsedagspresent! love them
Känns lite sjukt att man fyller år i övermorgon. Har inte längtat det minsta. Ganska sorgligt med tanke på att jag brukade räkna ner dagarna i flera månader innan min födelsedag när jag var liten. Aja det kanske kommer. Annars är ju presenter, tårta, massa god mat och gratulationer inte det värsta man kan tänka sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0