14/7 -09 Hayhayhay.

MMMmmm idag är det då dagen innan min födelsedag, eller egentligen inte eftersom klockan är 02.21. Äsch! Idag åkte jag först en sväng till farmor som gav oss gratulationer, godis och penkar. Efter det åkte vi ut till far där det befann sig två kattungar som var så söta att man bara ville äta upp dom. När jag tittat och petat färdigt på dem vart det fika med jordgubbar, glass och tåta, underbart gott! Presenter fick vi med! martin fick en raksak och en kamera, och jag fick en bärbar dator. happiiii guuuurl!!!! Det betyder att jag äntligen kan uppdatera min ipod med ny musik (vilket verkligen behövs) och att jag kanske kan börja använda mig av bilddagboken igen. Får se hur det bir med det. Efter tårtkalaset spelade jag fotboll med sötwille, och innan vi åkte hem vart det en omgång Wii. Fin dag.

   so cute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0