15/7 -09 Birthday.

Idag vaknade man upp av att mor, bror och syster kom in i rummet sjungades och gav mig frukost på sängen. Efter det vart det socialen. Goa som dom är lägger dom det på min födelsedag. fyfan! Inte ens en riktig anledning att kalla in mig hade de. patetiskt! Aja efter det vart det kinesfoood @ Goldenthai<33333333 gud så gott det var. Men ville nästan spy lite när jag kom hem, så mätt vart jag. Hemma väntade jag in Maja som hade paket med sig. En affisch, ett par glasögon och ett kort fick jag :D thank you sweetheart!
Efter att ha tittat på vårt favoritklipp "little baby" ett par gånger gick vi till Majas farmor och hälsade på. Så sjukt skön var hon! Min nya favoritåldring! haha lätt. Vi åt vindruvor och pratade om stickor. Sen gick vi till willys och köpte tuggemi. Det var meningen att vi skulle till Theo efter det, men när jag kom till torget fick jag en surprise av mina vänninor. De knöt på mig ett par ballonger och målade ett ärr i pannan på mig. Sen bjöd de mig på bio, den nya Harrypotterfimen. Den var okej, men slutet var inge vidare bra måste jag säga. Men tack tjejer för en fin present! Efter bion gick vi en sväng. Sen köpte vi food. Jag blev bjuden på pommes och så stötte vi på Mr Hamster också . Efter det träffade vi Theo och Darshi som jag fick en 50kroners check på Coop av. Haha tack Darshi :') Vi följde dom till Bohem. Sen gick vi en runda till innan vi slog oss ner någon stans, där vi inte fick sitta ner särskilt länge innan (gud kommer inte ihåg vad han heter) tog oss i armarna och följde oss hem. Men vi stod nog och argumenterade i någon timme innan vi kom in i huset. 

Speciell men en mycket bättre födelsedag än jag väntat mig! Tack till er alla som bidrog med grattulationer, överraskningar, sällskap, coopcheckar och ballonger som gjorde dagen något att minnas.

 
Klada tjejer påväg till                              
majsens grandmahhhh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0