17/7 -09 Tåta.

Vid ett någon gång vaknade vi och åt lide frukost innan vi gick ner till stan. Max och Jakonen tog halv tre tåget hem, men jag och Tove gick lite på stan. Det var sjukt varmt så vi orkade dock inte gå i några affärer, men vi träffade Anton och hans vän. De hjälpte oss att leta efter en affär som tydligen inte ville bli hittad :@ Vi gick runt och letade en stund men vi var lite för trötta för sånt. Så vi gick till Subway och åt istället. Sen tog vi tåget hem. När vi kom fram gick jag hem och gjorde iordning mig. Sen tog jag cykeln till Tove och Alexandra. Vi gick upp till trollsjön där vi näckade, lyssnade på musik och åt upp tårtan som jag fått på min namsdag. Det var pissvarmt i vattnet och allmänt mysigt.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0