28/6 -09 Dag 1.

Klockan fyra kom Pappsen, Jacob och Hanna och hämtade mig och Martin. Vi åkte upp till Arlanda där vi checkade in och allt sådant nödvändigt. Det var meningen att vi skulle lyfta klockan 09.30, men det vart uppskjutet till 10.30. Flygresan gick väldigt bra, förutom att en sjukt jobbig unge satt och sparkade mig i ryggen???+ dö!!!!11 fyfan va jobbig unge, äcklig dialekt hade han med :@@@ aja, klockan fyra gick bussen från Antalya till vårt hotell i Alanya. När vi kom fram till Sunway Apartment Hotell fick vi Välkomsdrinkar och hjälp med väskorna upp till våra hotellrum. Det första vi gjorde var att ta en dusch. Sen gick vi ner till stranden en stund. Det var sjukt mysigt, men vi var såpass hungriga så vi begav oss till närmsta bästa resturang. Vi hade tänkt att inviga semestern med varsin pizza alla fem, men dom hade bara deg till tre pizzor? haha lol. Men det gjorde inte så mycket. Jag och pappa tog Plankstek och svampstek istället. Vart sjukt mätta så vi gick direkt hem och sov. Jag och Hanna blev dock väckta av några fjortisungar som gladde sig med att skrika och banka ner trapphuset. Sådär lagom kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0