30/6 -09 Dag 3.

Efter frukosten vart det Cleopatra beach, där jag spenderade mestadels av tiden på en luftmadrass. Men efter att ha somnat på madrassen och flytit iväg en jädra bit, tillbringade jag resten av tiden i solstolen med reggae. Vart även en match volleyboll. Men sanden var alldeles för varm så det gick inge vidare. Efter stranden vart det fika på balkongen. Sen la vi oss och sov i fyra timmar :$ Lite senare vart det matdags igen, på Mcdonalds. Sen vart det shopping. Vi hade bestämt att vi skulle mötas vid Oskars resturang vid kvart över elva så jag och Hanna vart aningen stressade på slutet. Så stressade att vi lyckades gå förbi avfarten till resturangen. Efter ett tag började vi fråga folk om vägen. Då visade det sig att vi gått över en kilometer för långt.... kul. Så vi fick åka med Securitas hem, haha. Trots det kom vi i tid till oskars resturang. Dock var självklart pappa, Martin och Jacob försenade, så Oskar bjöd oss på drinkar. Prövade på Sex on the beach. Riktigt god faktiskt (Y) När pappa och co hade anlänt bjöd Oskar med mig och Jacob på Disco. Och det tackar man ju inte nej till. Så klockan tolv någon gång begav vi oss in till gamla stan och letade upp de tyngsta pubarna. Gick bland annat till Robin Hood. Maffigt!  Men vi vart inte kvar någon längre tid eftersom Jacob tröttnade. Vi gick ner och satte oss vid havet och kastade macka och pratde istället. Sen gick vi hem till hotellet och sov.






Sex on the beach.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0