3/6 -09 Dag 6.

Idag var bröderna ute på dykarresa medans jag pappa och Hanna spenderade dagen på stranden. Det var skitvarmt som vanligt och stora vågor igen. Eftersom det var sista dagen på stranden tog jag verkligen vara på den och smetade på så mycket stekolja jag kunde. Jag och Hanna hade även väldigt roligt åt pappa som är halvblind utan sina glasögon och slog volter i vågorna. På eftermiddagen gick pappa  på Turkisk masage, Men jag och Hanna stannade på stranden. Vi skulle vänta tills pappa kom tillbaka men han tog så lång tid på sig så vi gick hem till hotellet i förväg. När pappa kom tillbaks gick vi till en resturang och beställde toasts. Sen gick vi tillbaka till hotellrummet och spelade kort och väntade på Martin och Jacob. När de väl kom tillbaka var de skittrötta, så de orkade inte hänga med ner på stan. Så jag Hanna och pappa gick i förväg. Efter all shopping vandrade vi till en resturang någon dude rekomenderat oss, Resturang Elite. Där var det väldigt fullproppat, men vi hittade en plats och beställde underbart god mat. Assu gud dom har skitfin mat i Turkiet, Believe me! Efter maten gick jag och syskonen ner till stranden en stund sen gick vi tillbaka och sov eller något.


Posetjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0