4/7 -09 Dag 7.

Idag gick vi upp extra tidigt, åt Frukost, packade och väntade på bussen som skulle ta oss till vår båttur. Vi skulle på en av cirka tio båtar som har två badstopp och underhållnig. När vi var påväg till vårt första stopp gungade det sjukt mycket. Trodde att vi skulle välta. Det var rätt kul ändå, men det tyckte nog inte Hanna som var åksjuk. När vi kom fram fanns det en båt man kunde åka med in till stan igen om man inte mådde bra. Så det gjorde hon stackarn. Resten stannade i alla fall kvar. Först åt vi någon spagetti och kycling sen badade vi en massa, och innan vi åkte till nästa stopp vart det massa dans och skummparty. haha fedt kul! Dom hade asgo musik på båten. Jag sov hela vägen till nästa stopp. Där vart det  mer bad innan vi åkte tillbaks till viken igen. När vi kom hem till hotellet var vi sjukt trötta såvi sov någon timme. Sen vart det kortspel. Jag hade tagit slut på mina pengar, så hade inte tänkt att gå ner på stan igen. Men pappa uppenbarade sig med 50 lire var till oss. Så jag hade inget val. Jag köpte en keps, en ticha och en vattenpipa! Pipan var lätt bästa köp1 :'D Våran sista måltid åt vi hos Oskar. Vi skålade även med varsin drink efter maten. Men vi kunde inte stanna så värst länge eftersom vi var tvugna att gå hem och packa ihop.





 
Martin roade sig med volter och massa läskiga ting.


Skummpardhey.






Titanic.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0