5/7 -09 Jane!

Efter att ha duschat av mig och ätit var det första jag gjorde att ringa Maja och Alexandra. Har saknat dem megamycket. Dza as well! Vi bestämde i alla fall att de skulle komma över så det gjorde dom. Kramkallas vart det innan vi gick ut på stan med våra überoutfits. Vi gick till Snabbt och gott som har bytt ägare :o djupt besviken! Där köpte Maja burgare och jag och Alexandra började jiddra med någon skev dude. Där kommer vi sköna som fan och bjuder på musik och grejor och så sitter han där och surar. Ack ack! Efter gick vi till "tåg1" och tänkte inviga min vattenpipa. Men så kom vi på att vi hade glömt vatten. Så jag och Alexandra gick till någon skön tant och sa att vi hade hittat en liten blå fisk på gatan och att vi måste rädda den illa kvickt! Haha hon gick på det och fyllde på vår lilla skål. Så vi gick tillbaks till Maja som satt och åt på sin burgare. Vi riggade upp den men den funkade inte så bra, kolen hade slocknat. Så vi gick till mrs tant och tänkte säga att fisken tyvärr dog och att vi tänkte äta upp den, så att vi behövde kol. Men vi hann knappt säga hej innan hon slängde igen dörren. Jag och Alexandra sprang upp i trapphuset och trodde att hon jagade oss. hahah har inte skrattat så mycket på länge! När vi lyckats smita ut orkade vi inte mer så vi gick hem istället. Där underhöll vi oss med att spela gitarr och måla alexandra i ansiktet.
 
 
SCNIGGA BRUDZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0