8/7 -09 I'll keep it with mine.

Idag segade jag framför datorn hele förmiddagen. Den ända nytta jag gjorde var att plocka upp det sista av min resväska och vika tvätt. När mamma kom hem hjälpte jag henne lite med middagen. Sen tittade vi på lite bilder sen Turkiet. Hade tänkt ligga och sega framför teven hela kvällen men Alexandra bad mig rädda henne. Så jag mötte henne på torget där vi träffade Majsen och Tove som jag inte har sett på evigheter känns det som. De skulle gå hem till Nisse och baka kladdkaka så de kunde inte stanna. Så jag och Alexandra gick ner till stadshuset och satte oss med en påse godis. Upptäckte att vi hade satt oss precis över ett humlebo, fint! Efter ett tag gick vi och satte oss i kinagungan och pratade massa gamla minnen. Usch vad man saknar allt! Kokoskvällen, Klotdoris, Trippelkvällen, Valborg och alla andra fin kvällar. haha fan vad mycket stört vi har haft för oss. Efter ett tag gick vi och satte oss och pratade vidare utanför Alexandra, men det vart lite kallt så vi gick in och tittade i jippofotokatalogen. Sen kom bror och hämtade mig.

Juste! när vi satt i kinagungan och klagade på våra lår kom vi på att från och med idag har vi godisförbud.
Good luck.....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahahafint.

(jag åt en godis nyss, men den räknas inte!)

<3

2009-07-08 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0