8/7 -09

Idag har jag gjort absolut ingen nytta. Suttit hemma framför teven och framför datorn och tittat på Greys And Anatomy. Fyfan vad jag älskar det! Dzejna loggade in på msn en stund med. Saknar kvinnan sjukt mycket! Skönt att höra av henne. Hoppas hon har det fint. Förutom att titta på Grey's har jag tittat på olika kameror. Det är nämligen så att jag starkt funderar på att sälja min kamera och objektiv och istället köpa en smidigare digitalkamera med video. För jag orkar nästan aldrig ha med kameran nuförtiden. För det första är den ganska tung och klumpig att bära runt på, och så är man så rädd om den att man knappt vågar ta med den någon stans, måste alltid ha koll på den osv. Men jag älskar den med. Det blir ett svårt beslut. Får se hur det blir.


Wasn't ready for your time to end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0