Hör här.

Du kan bli vad som helst.
Var försiktig, det är en besvärjelse.
Det är magi. Lyssna på orden.
Du kan bli vad som helst, du kan göra
vad som helst, du kan vara vad som helst.
Lyssna till magin. Du är allting.... alla,
vem som helst, vad du vill. Jag visar vägen.
Så länge du är dig själv innerst inne kan du äta
skit och det smakar bra, för att det är du som gör det.
Du kan rent av slicka dem i röven om du måste.
Lyssna på vad de säger, föräldrar, lärare, politiker.
De säger hela tiden att om du stjäl är du en tjuv,
om du knullar så är du en hora,
om du tänder på så är du en pundare.
De vill komma in i dina tankar och styra dig med sin rädsla.
Du ska aldrig bli straffad för att du är dig själv.
Spela inte med i deras spel. Ingenting kan beröra dig; du är alltid lika vacker.
Jag har gjort allt. Allting. Vad du än kan komma på så har jag gjort det.
Allt du aldrig vågade, allt du drömmer om, allt du var nyfiken på
och sedan glömde för att du förstod att du aldrig skulle göra det.
Jag har gjort det, jag gjorde det igår medan du fortfarande låg och sov.
Nå? När ska det bli din tur?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0