LIZTHAN!


DIN/DITT FÖRSTA:

Operation: Öronoperation - sätta in plaströr
Piercing: Örononen
Sport: Fotboll eller Fridykning
Husdjur: Katten Pysen
Semester: Ystad
Fylla: Nyår årsk 8
Som du sagt jag älskar dig till ( och menat det. förutom familj ) : Maybe Darshi
Kyss: Noa tror jag, haha

JUST NU:

Äter du: ingenting
Dricker du: oboy
Ska du: klä på mig. borde jag göra i alla fall
Lyssnar du på: Fleet foxes
Väntar du på: att mamma ska komma hem så att jag kan fråga henne när vi åker till STHLM
Tittar du på: dataskärmen
Har du på dig: trosor och bh

DIN FRAMTID:

Barn: så småningom ja
Giftemål: beror på
Karriär: no idéa!

VAD FÖREDRAR DU:

Kramar eller kyssar: både och! men annars beror det på vem
Kortare eller längre: beror på vad det gäller ;D
Snygg mage eller snygga armar: åhh omöjligt att välja
Förspel eller samlag: förspel
Busig eller lydig: Busig
Vänner eller pojkvän: kombination

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: jodå det har jag
Kysste en av samma kön: ye
Tappat bort glasögon/linser: solglasögon
Brutit ett ben: fingret
Rymt hemifrån: Funderat på många gånger. rymmde till garaget när jag var liten.
Röntgats: yep
Åkt pilisbil: yep
Haft sex: ibland
Haft sex på en offentlig plats: .......
Krossat någons hjärta: hoppas jag inte
Fått hjärtat krossat: halvt
Nobbat någon: ja
Gråtit över någon som har dött: oja

TROR DU PÅ:

Kärlek vid första ögonkastet: ja, men kanske mer på attraktion vid första ögonkastet
Gud: nej
Mirakel: ohja
Aliens: nope
Magi: njä
Ett himmelrike: hoppas att det finns
Tomten: gjorde
Änglar: nej

SENASTE PERSONEN:

Du fått sms ifrån: Jacob
Du ringt: Darshi
Du skickat sms till: Darshi
Kramat: Alexandra
Du saknat: massor
Du strulat med: Darshi
Du skrikit åt: mamma kanske
Du gråtit över: .....
Du skrev med på msn: Calle östby

BLANDAT:

Är du kär i någon?: ibland
Önskar du att du bodde någon annan stans? ja
Tycker andra att du är attraktiv? Kan ju alltid hoppas
Dricker du? ja annars dör man
Använder du droger? precis som alla andra
Vilket schampo använder du? just nu Elvital och Jordgubbsinpackning
Vilken parfym använder du? Olika. idag DKNY
Ditt äldsta strul? 7 år äldre
Vad är du rädd för? Att bli vuxen
Hur långt vill du gå med din tjej/kille? till månen och tillbaks
Gillar du att tvätta? ney
Vad är det stördaste du gjort? åh det finns alltför mycket att välja på. Men att steka hamburgare naken är ganska stört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0