09/6 -09 CLOSE!

Förmiddagen tillbringades hemma hos Annsofie med klassen. 
Vi körde maffia, grillade hamburgare och åt marängtårta. Trevligt! Efter skolan gick jag hem och läste ut min bok. Sen ringde darshi, så jag gick och mötte han, theo, calle och co. Vi gick en sväng och skulle gå och hämta lite stuffs hos någon dude. Men han var tyvärr inte var hemma. Så vi gick och satte oss vid 21:an en stund innan vi tog vår bandare och skulle bege oss hem. Darshi  och theo skulle hämta Lyrics hemma hos theo, och jag och Calle skulle hem till calle för att hämta ett par byxor så vi tog sällskap en bit, tills vi stötte på vissa komplikationer...


Bandaren och snowboardglasögen var på!

 
SARRAHmoFLARRAH VS DIDDELIDARSHAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0