17/6 -09 Joker no, Joker no more!

Steg upp tidigt idag igen för att åka med far in till stan. Gjorde iordning mig lite sen gick jag och Jacob och fikade med pappa Peter. Frallor och en pratstund ledde till ett beslut om att vi en vecka i juli ska resa bort. Vet inte vart eller när än men vi får hoppas att det blir av!

Efter fikat gick jag och mötte Dzejna. Vi gick till skafferiet och åt kycklingbaguett som inte innehöll någon kyckling? En stund senare kom Tove dit med. Vi gick lite i affärer och satte oss sedan nere vid gapet. Sen skulle Dza to her parents och vi skulle ner till Max och lära oss skata.... hehhee bra där! Vart inget för mig. Får ta det någon annan dag. Men Tove var duktig.

Nu sitter jag och lyssnar på outkast och funderar.. ska man skaffa comviq kompis kanske? hm. tror det faktiskt!
Väntar även på att antingen Majsen eller Sandis och Annelie ska höra av sig.

PUSSSSSSSS.

Kommentarer
Postat av: dza

Comviq Kompis is the SHIT!

Skaffa de =D

<3

2009-06-17 @ 23:53:55
URL: http://dzejnav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0