21/6 -09 EEEPA!

Idag tillbringade jag förmiddagen åt att titta på Greys and Anatomy as usual. Sen kom sandiskakan hit, som jag inte har träffat på skitlänge. Vi gick ut en sväng och letade efter min stackars lilla, tjocka katt Aslan som har sprungit bort och varit borta i tre dagar nu :'<<<< Vi hittade honom tyvärr inte. Så vi väntade på min mor att komma hem. Sen gick vi till Golden thai och åt underbart god mat. Efter det gick vi hem till camilla. Där fyllde vi på vattenbalonger och gick ut och var busiga. Vid Willys träffade vi även märtha som joinade oss upp på ett tak där vi inte alls roade oss med att kasta ner vattenbalonger på folk. Haha! sjukt kul. Men till sist vart vi tvungna att rymma. Då gick vi hem till Camillisch igen och hämtade Sandis jacka som hon hade glömt. Sen gick vi storgatan hem till mig och gjorde filmer. Awesome kväll faktiskt!
Lägger nog upp bilder så småningom.


Love or addiction?

Kommentarer
Postat av: Hanna

saraah, det var ett tag sen man träffa dej! du får snart ta & komma ut på äventyr med mej ((: pussen ;*

2009-06-22 @ 15:50:29
URL: http://hannabackestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0