23/6 -09 volley.

På förmiddagen kom dzejna hit en stund. Vi gick ut på stan en stund. Men det slutade med att vi gick in på ICA och köpte äpplen och satte oss utanför och njöt av solen. Då kom Jim Garbis och co förbi och bjöd ner oss på volleybollmatch, så jag och Dzejna gick hem och satte på oss bikini och vandrade ner till folk1. En sak har jag i alla fall klart för mig nu. Jag suger på volleyboll! fyfan, men kul vare. Efter ett tag var vi faktiskt ganska många på plats. Aladin, Noa o co tog även med sig asskön arabmusik eller vad det nu var. Men det var för varmt att ligga i sanden och steka och lite för äckligt i Dämpan för att bada där, så alla drog sig upp till Hätte. Där stekte vi vidare, men vi var lite för fega för att hoppa i vattnet. fedt kallt. Efter det kom bror och hämtade oss och skjutsade hem Dza. Hemma vart det grillad lax och nypotatis. Mäkta gott! Efter det skjutsade bror upp oss till Hätte again, där Hanna, Julia och Anelica väntade. Vi vart inte kvar så länge men det var la mys. Aningen kallt bara.

Efter att ha cyklat hem bestämde sig jag och Dzejna för att köpa choklad, feta som vi är. Så vi begav oss till Statoil och köpte Mars. Sedan gick vi vidare och mötte Marcus, Mf, Noa, och Oskar. Vi gick bla till Hubbarp och hittade en frän sparkcykel att roa oss med. Men sen vart det aningen kallt så vi vandrade hem till Dza och hämtade varmare tröjor och begav oss sedan tillbaks till Hubbarps kinagunga där jag, Dza oh Noa satt och pratade och gjorde "Exotisk" handmasage tills klocka två någon gång då vi begav oss hem till Dzejnas place och söv. Skitmysig dag må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0