2/6 -09 just when you start to feel good...

Ganska chill skoldag. Fika hos Anna Sundström. Sedan musik och elevensval där jag bland annat fick reda på att jag ska spela ngn trumma på vägen till kyrkan nästa torsdag. hah fint! Efter skolan gick jag och lämnade in min cykel. Sen gick jag hem och försökte läsa. med jag lyckades somna. Men Maja kom och väckte mig genom att krypa ner och darra under täcket. haha! lol hennes massage skulle tydligen ge henne frossa enligt mrs massös. Hon blev inte kvar länge för mammsen kom hem med kinamat som vi skulle fira att hon klarade tentan med. Efter maten ringde jag darshi som kom och mötte mig med Andys barn, Alicia och Seven. Sååå cute! dog lite. Vi var überbarnvakter och gick till lekparker, lekte tiger, åkte skateboards och tittade på ankor <3 helmys ända tills liv1 lekte lite. I'm so sorry... Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0