27/6 -09 BYE!

Tillbringade förmiddagen med att packa lite tills imorgon. Men jag fick tillslut nog så jag åkte till mina vänninor och åt kladdkaka igen.... mäkta gott! Vi satt och samtalade om fina ting medans vi åt. Sen tog vi sällskap till ICA där de skulle handla smör. Jag vandrade hemåt  och åt grillat. Sen åkte jag och köpte vattenfast mascara vilket kan vara bra att ha. Hade tänkt packa färdigt till morgondagen när jag kom hem, men det gick helt enkelt inte så jag cyklade och mötte Hanna och Niklas som jag inte har träffat på sketlänge. Trevligt att råkas :'D Men jag stannade inte länge utan åkte och hämtade dzejna och tog med henne dit istället. Folk satt och chillade med musik och det var skönt väder. Så det var trevligt så länge det varade. Sedan vandrade vi hem till mig där jag slutförde mitt packande och stekte ägg till mackorna jag ska äta på vägen upp till flygplatsen imorgon.


Yep! imorgon bär det då av till Turkiet. Fyfan va underbart!
Misstänker mycket shopping, stekning, badning, volleyboll och andra trevliga saker man kan sysselsätta sig med. Kommer sakna er lite iallafall. Inte minst Alexandra och Dzejna som kommer vara borta från mig i en månad?????+ Biatch! Men nu borde jag nog se till att jag har fått med mig allt man behöver och gå och lägga mig. Jag ska ju trots allt upp klockan 03.30. Men det blir det nog värt!

Pussar och kramizar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0