30/5 -09 mooouf

Lördag och humöret var på topp! På förmiddageb gick jag till vår skolgård där vår fina lilla klass anordnade loppis. Jag köpte två väskor, samt lite morsdagpresenter. Efter ett tag kom dza och balle dit. dom tog med mig hem så att jag kunde byta kläder eftersom det var cepevarmt. Sen begav vi oss till Alexandras brygga där vi stekte och lyssnade på musiiiiiic! Efter vart det världens ( jag skojar inte ) världens godaste köttfärssås! Alexandras pappa var kocken, en bra sådan. Sedan solade vi en aning på framsidan innan jag och dzejna begav oss hemåt för att b.l.a byta kläder. Fick ett överraskande meddelande från Hanna som bad mig att titta förbi hos ngn Macke. Gick dit, men om jag ska erkänna var det inte mycket att ha. Inte just vid den tiden iallafall. Darshi kom dit med. Jag hjälpte hon att leta efter hans mobil sedan tog jag sällskap med honom till Andy där han skulle hämta ljud och lampor. Sedan vandrade jag vidare till Alexandra och dzejna. Vi tittade på Greys och åt världens kladdigaste kladdkaka som fick oss att må en aning illa. Hade lovat Darshi att titta förbi och dj:a lite med honom hos Macke, men jag var för trött, så mor kom och hämtade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0