Lissan 07/6 -09

Det blev till att ställa klockan tidigt om man skulle hinna med både att duscha och städa innan vi åkte, vilket jag självklart skulle. Såg fram emot en varm dusch efter att ha tvingat mig upp klockan sju.. Men tyvärr hade jag som vanligt ingen tur. Vattnet var iskallt! Men trotts det var det ganska uppfriskande med en dusch. Sen vart städaning av stugorna och frukost innan bussen gick mog Liseberg. Det var inte mycket folk, så det var nästan bara att springa från karusell till karusell. Vi åkte de karuseller man ville åka och det var kul. Men efter att ha åkt alla blev jag och annelie en aning uttråkade. Så vi gick och åt och gick tillbaka til bussen och sov i några timmar. Vi gick endast tillbaka för att köpa varsin korv innan vi väntade in klassen och åkte tillbaka till Tranås igen.

Älskar vår klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0