To good to be truth 31/5 -09

Idag var vädret helt underbart. Så jag gick och mötte dza vid kiosken och vandrade upp till trollsjön redan klockan halv tolv. Vi låg och solade i någon timme eller så. Sen kom Marcus följt av några fler pojkar från b.l.a 9a. Det åt marshmallows, grillade snuskiga hamburgare, hade ketchupkrig, kastade grodyngel  och puttade i folk i vattnet. Men bortsätt från det var dom ganska snela. Kring fyra någon gång kom darshan dit med. Vi hade hopptävlingar, hoppade från berget, drack cola och lyssnade på musik. Juste! Läste spiderman gjorde han för oss med. mycket mys! Men något som däremot inte var lika mysigt var att jag inte hade smörjt in mig så smart som jag är. Så jag brände mig som en jude :< Stannade till sju någon gång sen skulle jag hem och äta. Tog farväl av dzejna som opereras dagen därpå. Sen tog jag och Maja sällskap med darsh en bit hem. När vi väl var hemma var det dags för ännu mer Greys and anatomy + att Maja var tvungen att smörja in mig med 120289389892 kilo after sun. hihi Det brände inte alls på ryggen hela kvällen och morgonen. nejnej.


It's said that you don't really have a certain personality.
That you're just some kind of mixture of all those who is near you. You are half-I.
That's why I'm afraid. I'm afraid that when you leave, you'll take half of me with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0