out loud

Jag har nog just i detta nuet insett att livet inte går ut på att uppfylla alla andras människors önskan. Det spelar ingen roll hur mycket ni älskar mig och som ni säger, hur mycket ni bryr er om mig... Om ni då bryr er, titta vad fan ni håller på att göra med mig. Snart finns jag inte längre kvar. Att ta ifrån mig allt jag älskar kommer inte hjälpa ett skit! Det kommer bara leda till att jag går er bakom ryggen.. Acceptera istället den människa ni skapat och låt henne vara lycklig för en gångs skull. Jag förstår er till en viss del. Men ibland har ni fan inget att komma med. ibland är ni så sjukt blåsta att man undrar om ni förtjänar någon respekt at all! Livet går ut på att våga chansa, att våga stå på sig, och tro på det man vet är rätt, att ta risker och att ge livet i sig en chans!

Poor you pathetic, shallow and selfish people who can't trust!, who can't take risks! and who doesn't can give something or someone a chance.


Forever I'll love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0