18/5 -09 stuckholm

06.00 bar det av till stockholm. Resan upp var ganska chill med musik och massage. Men vädret sög en aning. När vi kom dit började vi iallafall med att besöka riksdagen. Asså gewd! det var nog bland det tråkigaste jag någonsin gjort. Efter riksdagen fick vi iallafall tid att gå på stan och äta. Jag och Maja åt på någon dyr bratresturang. Fick typ några torra köttbullar och tre ynkliga små potatisar för 85 kr'? lul. Efter stan skulle vi till skansen. Det var pisskallt och regnade vilket gjorde att det söööög. Fast det hade det nog gjort i vilket fall. Sen åkte bussen hem till Tranås. Jag köpte två bikiniöverdelar, en tröja, kinaskor, armband, hörlurar, uttöjningsmycke och två par glasögon. Hittade dock ingen klänning vilket var vad jag egentligen letade efter men.... det får jag la leta efter någon annan stans.

 Påväg upp bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0