Fredag 01/5 -09

Vaknade upp i sebbes lägenhet. Jag och Smekis roade oss med att spela in videos och ta vackra camshots hela morgonen sen begav vi oss till Hemköp och handlade lite mat. Åkte hem och lämnade maten, sen cyklade vi ärenden till stoeryd. Efter det var det dags för mig att gå hem och äta och duscha. Sen var man tebax i lägenheten och släppte loss med Hanna och Nicklas. På kvällen gick vi hem till Tim ( tror han hette så ). På vägen dit passade vi på att bära med oss två stora koner? nästan lika stora som en själv. sketfint! döpte dom gjorde vi med, Fucking Frank och Liselott <3 Där spenderade vi iallafall kvällen. Sen tog jag sällskap med Hanna hem. Tittade på ngn död film sen gick jag och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0