mademoiselle 26/5 -09

Gick upp fedt tidigt och tog bilden till jkpg där jag träffade älsklingsdoktorn Brun-hansen... hate him! Han gjorde som vanligt inte ett skit utan skickade vidare mig till en annan doktor som kikade i halsen på mig. Det visade sig att det eventuellt kan uppstå knutor (saker som gör att man kan bli hes för resten av liv1) på mina stämband. Och att ända sättet att unvika det är att ta det lungt = inte anstränga sig, vilket jag inte kommer orka eller klara av. Så heeeheehehhehe kul. Det ända roliga var att jag köpte min efterlängtade addidaströja.

 

När jag hade kommit hem gick jag iallafall och mötte Dzejna. Vi gick till Golden thai och åt (eller dzejna gjorde. jag är fattig). Sen gick vi och letade lite efter klänningar. Jag hittade en som får duga om jag inte hittar något bättre. After that gick vi hem till mig och gjorde typ ingenting ett tag. Sen skulle dza på ngn fotbollssak så jag gjorde klart min musikrecension. Och snart kommer Far och hämtar mig förhoppningsvis... eller så har han glömt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0