mouuufff 14/5 -09

Idag var det skula... heeehe m. 
På slöjden gjorde jag nästa färdigt min überskål och på no'n gjorde vi nationella labrationen. det gick la sådär ganska bra.
Efter skolan hängde jag iallafall med dza hem och gjorde varma mackor med currryyy = kerlek. Sen packade vi badkläder och begav oss till badhus1 för att simma lide. Men som jag anade simmade vi typ i en kvart sen gick vi in och bastade och pratade om underbara ting resten av tiden. Juste, jag köpte ett nytt block idag med så nu jävlar tänker jag ta och börja anteckna ner mitt liv. Tack för dagen bubb <3

Imorgon blir det lkpg med dzejna, mor och brour.
Subway here we come!


How can you manage to squeeze yourself into every sentence, every word, every breath, in everything I see?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0