Söndag. 03/5 -09

Tog det dölungt hela dagen. Sen gick jag och mötte Tove och Darshi som kom hem från stockholm. Vi gick till sebbes lägenhet en stund sen gick vi till ICA. Tove skulle hem. Men jag och Darsh gick in och köpte middak. De hade tyvärr inte mogna avocados, så vi fick skjuts ner till Willys av chris. När vi fått tag på en mogen ekologiska avocado vandrade vi hemmåt. Men på vägen stötte vi på en stackars påkörd igelkott. Så vi gick in på pressbyrån och kirrade en kartong och blommor. Sen gick vi och begravde stackarn i parken. Sedan gick vi hem och åt och tittade film. Sen blev klockan aningen mycket för min mamma att accepter så jag fick låna grapphens cykel och bege mig hemmåt. 

 luf  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0