This shit will soon be over. 13/5 -09

Skola idag. Började morgonen med lite övning med kören inför skolavslutningen. Sen flöt la dagen på som vilken onsdag som helst. Eller på eftermiddagen var vi på ungdomsmottagningen så vi slutade typ två timmar tidigare (Y) Hemma har jag inte gjort någon nytta alls som vanligt. Eller jo jag har skrivit lite på min författarpresentation och hjälpt mamma med middagen, annars har jag bara suttit vid teven :'<  shit jag kommer bli fet om jag inte börjar röra på mig snart.

Juste! det är bara 28 dagar kvar till vi slutar skolan = bort från ängaryd = bort från tranås = underbart! Jag har nog aldrig sett fram emot något så mycket som att komma bort från denna håla. 

And I must keep my promises. 
For my own sake, nobody else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0