Valborg.

Först segaste skoldagen. Sen var det fika med dza och alexandra på gotteriet. Vi gick till ICA och köpte partyglas, sen gick vi vidare till Coop och köpte hattar hmahmahmakha. Sen skulle dza och alexandra hem. Så jag gick hem till juden :S:S:S aka annelie. Vi lyssnade på Trezan sen började vi gå upp mot höganloft(stavnig?). På vägen träffade vi två små tjejer som vi berättade fina sagor om vårat land, uppgraderingar, könbyten, flygresor över trädtopparna, laser och våra judekompisars sminkning som hindrade dom från att smälta. heeeeheee gud! jag har aldrig vart med om något roligare. Dom gick på allt stackarna. Sen gick vi iallafall upp till Mr Pettersson. Vi var där en stund och skrämde stackars Lisa och hennes vänner. Sen gick vi ner för att hämta lite förbjuden frukt. Kommer knappt ihåg vägen upp? men när vi kom upp hade iallafall Smekispojken anlänt. Dock skulle alla precis gå. Så vi vandrade hemåt till Pierre. Där var det ganska skevt, men kul dyp. Efter vandrade folk1 till torget och jag och Jonna sprang in en snabbis på toa. gaaaad jag var så sjukt kissenödig, underbaraste på länge! Sen träffade jag Hanna. Vi pratade lite med Anelica och Julia om liv1 i allmänhet. Sen gick jag och Hanna hem till mig och rostade mackor och drack oboy. Sedan träffade vi smekis och gick hem till sebbes lägenhet och hade tremansrejv. 


       
Fejna mobilbilder hmahmahh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0