05/11 -09 CryforAshadow.


En dag som alla andra, om man bortser från att vi hade ett
BIGMAMAfemsidigtspanskaprov på morgonen. 
Fast om jag ska vara ärlig kändes det riktigt bra.
FÖR EN GÅNGS SKULL! lovely.
Efter provet hade vi matte och lunch.
Sen hade vi engelska då det bjöds på cookies! 
Det vart även batle mellan mig, dza, alx, flerrevirre 
& john. Papper i jordgubbste<3 Suck it betch!

Dagen avslutades med det ett boxträningspass
a la Victor & Rasmus. Svetten rann!

Efteråt stannade jag och alex kvar och bastade as usual.
Sen tog Alex tåg1 hem, men eftersom jag är rik (inte längre)
gick jag en sväng på stan. Detta fick jag med mig hem..



  • Beige kofta, Gina Tricot
  • Svart kofta (ser dock lila ut på bild1?) Gina Tricot
  • Svart/grå, randig skjorta, H&M
  • Beige sjal, Åhléns
  • Svart sjal, Åhléns
  • Svart Esprit-plånbok, Åhléns



Det vart självklart endel öronhängen och armband på det!

Nu tänker jag tappa upp ett mad, lägga ansiktsmask, tända ljus
och mysa till det <3 PUSS&HEJ

Ps. Funderar på om Aslan verkligen är katt? han ligger här bredvid mig och låter som en gris..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0