06/11 -09 Men´s Needs.

MMMM jag bara älskar att komma till skolan nuförtiden.
Jag verkligen stortrivs! Det är så sjukt mysigt att slå sig ner i 
Cafe1 på morgonen och bara sitta och mysa i mörkret bland ljusen.

Infokomp känns verkligen inte som en skola
Man ska fasa inför att gå till skolan..
JAG VILL INTE GÅ DÄRIFRÅN!

Efter skolan sprang jag och Dzejna en jättesnabbis på stan för att leta skor,
men som vanligt hittade jag inga (U) Jag får leta i lugn&ro någon gång istället.

När jag kommit hem hookade jag först upp med en snubbe
som köpte min kamera + objektiv, för ett bra pris dessutom (LLL)
Efter det drog jag med mor ut på stan en sväng.
Vi gick in på Expert och skulle titta om dom hade min blivande mobil,
men det hade dem ju självklart inte :@ Hittade dock en ny kärlek...
OCH jag bah köpte den! Fyfan vilket impulsköp! Dyr var den med.
Får hoppas att jag inte ångrar mig, men det har jag svårt att tro.
Jag är helnöjd!


På kvällen hookade jag upp med Marcus, Rikard & co.
Vi gick ner till pierre där det var lite fiezta. 
Var ganska kul ändå, tills alla begav sig till steve... 
MMM jag skäms! Tragiskt är nog ord1 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0