07/11 -09 Obstacle.

Idag var det meningen att jag skulle  pluggat hela dagen.
Självklart sket det sig! Istället satt jag hemma och fipplade med mobilen.
Så himla kul med ny mobil. Kolla alla inställningar, checka kameran & såntdärnt!
Dock inte lika kul att föra över alla kontakter.... Fyfan vilk1 jobb! 

Kvällen spenderades hemma hos Clara i Mjölby med favoriterna.
Det vart hembakad pizza, cola, kladdis, blå grädde, godis och chips! haha hur orkade vi?
Dessutom var vi inte tysta en sekund. Det började med att vi satt i köket i några timmar och
pratade om gud vet vad, sen fick vi för oss att någon skulle ta självmord från vattentorn1
och sprang in i Clara's rum och kastade oss ner på golvet. Där fortsatte samtalen tills
jag, Alex och Dzejna var tvungna att springa till tåget, haha 

Gud vad jag gillar er tjejer! Alltid kul med er.
Tack för sällskapet tjejer & tack Clara för gästvänligheten :)

Bilder kommer ( säger alltid det.. men nu lovar jag! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0