10/11 -09 KONK.

Tisdagen vilken är den jobbigaste skoldagen i veckan är 
redan förbi, sicken lycka! Längtar redan efter helgen.

För övrigt lär jag inte ha en eftermiddag ledig på grund 
av allt plugg jag har framför mig (U)

Jag måste bara dela med mig av dagens roligaste händelse

Alex och jag sitter på tåget hem, väldigt uttråkade...
Detta leder till att vi bestämmer oss för att anfalla någon med vår MellisXDattack
(för er som inte vet går detta ut på, innebär det att man stirrar ut någon
stackare på tåget samtidigt som man gör världens mest vackraste min)
Vi fokuserade på några små pojkar lite längre bak i vagnen, men tyvärr
lägger de ej märke till att Alexandra försöker förföra dom. 
Just när vi lagt ner vårat projekt och börjat samtala om
annat kommer en förunderlig varelse fram och skriker åt oss.
- VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED?!?!?!?!:@@@@
- öeeeh, inget.......
- NU HÅLLER NI KÄFTEN!
- *skrattar söndööööööööööör*

Hahaha skrattade så att jag fick kramp.
För det första sa vi inte ett piss? höll redan keften,
och för det andra var det inte ens henne vi hade stirrat på.
Vem fan går fram och skriker åt en då? vi satt ju bara och log
Fast å andra sidan.. Mellisminen är inte att leka med!

Nu kom mammepluttan in med en glögg.
Bäst jag dricker upp det innan det kallnar.

PUSHAI :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0