13/11 -09 Pallave.

Var kvar exra länge i skolan och gjorde matteprov som gick piss.
VEN MED LIV1 (L) Efter det hann jag bara hem och äta innan jag & Dzejna 
åkte tillbaks till Lkpg igen. 

Vi gick hem till Tove där vi höll på att få en hjärtinfarkt när Clara och Munib 
hoppade ut från toaletten och skrämmde skiten ur oss! haha mycket skickligt.

När alla anlänt var det meningen att vi skulle titta på självaste Paranormal activity 
som man tydligen måste se, även fast folk säger att man inte ska förvänta sig något?
Haha hursomhelst fungerade inte filmen, så vi satte på någon humorfilm som vi underhöll
oss med en stund innan jag och Dzejna tog halv-elva tåget hem.

Tänkte hooka upp med Darshi en stund. 
Men han skulle på krogen och jag somnade så fort jag la mig i sängen.
Så det vart inget med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0