14/11 -09 Ten pints of bitter.

Runt halv elva kom min bitch Dzejna hit.
Vi gick ner till Holaveden där det var öppet-hus, men dock hade vi tagit fel på tiden.
Dansen som vi var där för att se började inte förens klockan kvart över ett...
Så vi gick hem till mig och åt lite. Sen ringde jag och väckte Darshi & Pierre
som vi sedan våldgästade.



Fy så jag saknat dig!
Hann inte ens ta av mig skorna & jacka innan jag flög in och välkomnade dig med 
pussar och kramar som aldrig förr. MM jag tänker ta för mig!
Hinner la knappt blinka innan du försvinner igen.

När pojkarna klätt på sig begav vi oss till citygrillen där de åt frukost.
Dzejna och Jimm gick i förväg medans Jag, Darsh och Pierre hälsade på Sebbe
en stund innan vi gick och tittade på dansuppvisningen.När den var slut vart det en
kaffepaus i Cafeterian innan jag vandrade hemåt. Började lite smått på svenskareferatet,
men det gick skit, så jag ringde Darshi som befann sig Hos Birgitta med Majsen och Pierre.

Vi gick först hem till Almir och John, sedan vidare hem till Darsh där Pierre dödade Maja
med Dag's samurajsvärd, medan vi underhöll oss med sjuka videos. 

Efter det träffade vi en norsk kvinna i en busskur och fick skjuts till någon fest
Vi var dock  kvar där så länge eftersom det inte var överdrivet kul..
Jag och Maja tog farväl av pojkarna och tog sällskap hem istället.

Skön dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0