16/11 -09 Hourglass.

Dagen började fint med en sovmorgon.
Sen flöt skoldagen på som vanligt.

När jag kom hem åt jag och sånt onödigt.
Sen gick jag ut en sväng. 

Hamnade hos Darshis mormor där mina BABES bafann sig.
Vi vandrade ner till bibloteket. Sen vart det Pizza a la Shalom.


Ungefär såhär snygga var dem, bra jobbat <3

När de ätit klart begav vi oss till Funhouse där vi spelade 
Airhockey, Sköt bufflar och hade bilrace. Sen vandrade vi hem till
Pierre en stund innan jag begav mig hem.... Nästan i alla fall

Synd att dagen inte slutade lika bra som den började.
När jag lämnat Pierre's place ville Liv1 inte vara vän längre.


You wrap your thoughts in works of art. You know they're all hanging on the walls of my heart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0